Post

7 łatwych sposobów na ochronę swojej postawy podczas pracy w domu

Przy tak wielu osobach pracujących obecnie w domu, wiele się mówi o najlepszych produktach, które zapewnią dobrą postawę ciała, wsparcie pleców, komfort i pewność, że Twoje domowe biuro będzie dobrze dopasowane do Twojego dnia pracy. 

Pojawiło się również kilka sugestii, że praca w domu rujnuje Twoją postawę, ale nie sądzimy, aby było to konieczne. 

Tak, praca w domu w nowym środowisku bez Twojego zaufanego, ergonomicznego fotela biurowego może być dużą zmianą. A jeśli przez cały dzień leżysz na kanapie lub siedzisz na stołku kuchennym, możesz zacząć odczuwać ból pleców. 

Ale praca na odległość nie oznacza, że nagle jesteś skazany na życie w złej postawie i bólu!

Wyszczególniliśmy 7 łatwych sposobów, na które możesz uchronić się od złej postawy i utrzymać odpowiedni poziom wsparcia, jeśli pracujesz w domu. 

1 - Należy robić regularne przerwy, aby uniknąć zdrętwienia. 

To może wydawać się proste, ale zdziwiłbyś się, jak mniej jest możliwości rozprostowania nóg, gdy pracujesz w domu. 

Bez codziennych dojazdów do pracy, obowiązkowych wycieczek do drukarki biurowej, czatów z chłodnicą wody, spotkań w różnych działach i oczywiście późno popołudniowego polowania na ciasteczka, dzień w domowym biurze może łatwo stać się całkiem stacjonarny (bez żartów). 

Tak więc, aby zapobiec bólom, bóle i bóle i uzyskać pompowanie krwi, poświęć kilka chwil (przynajmniej co godzinę), aby się poruszać, zejść na dół, aby zrobić filiżankę herbaty, a nawet zrobić kilka odcinków lub przysiadów.

2 - Łokcie i kolana pod kątem 90 stopni.

Kiedy siedzisz przy biurku przez cały dzień, nawet drobne zmiany w położeniu mogą mieć duży wpływ na poziom komfortu.

Aby poprawić swoją postawę podczas pracy w domu, usiądź z łokciami i kolanami zgiętymi pod kątem 90 stopni. 

Stopy powinny być również mocno osadzone na podłodze lub na podnóżku, jeśli jest to bardziej wygodne. 

Następnie sprawdź, czy Twój ekran jest oddalony od ramienia i czy górna część ekranu jest zgodna z Twoją linią wzroku. 

Ustawienie ciała w ten sposób daje dobrą podstawę do tego, aby móc wygodnie przejść przez cały dzień pracy. Ćwiczcie to codziennie, a wkrótce będziecie to robić nawet niezauważeni. 

Cokolwiek robisz, nie pracuj na nogach krzyżowych, ponieważ może to prowadzić do bólów postawy, co podkreśla NHS.

3 - Zwinąć ręcznik do podparcia lędźwiowego

Więc zamówiłeś swoje krzesło pomocnicze, oparcie lub biurko do siedzenia i stania (jeśli wszystko wychodzisz), ale nadal jest w drodze? 

Na razie można po prostu użyć ręcznika ręcznego jako szybkiego mocowania do podparcia lędźwiowego w pracy. 

Najlepszym sposobem jest złożenie ręcznika na długość, zwinięcie go i założenie kilku gumek na każdym końcu, aby utrzymać go w formie. 

Potem możesz go położyć na małym plecach. W ten sposób wspierasz swoją naturalną krzywiznę pleców i naturalnie prostujesz swoją postawę.

To proste, szybkie mocowanie, ale zapewnia wygodę, zapobiega złej postawie ciała, utrzymuje łopatki w pozycji wyprostowanej i jednocześnie podtrzymuje kręgosłup lędźwiowy.

4 - Odblaskowy ekran i kosz na śmieci dwuogniskowe

Co jest gorsze niż blask ekranu, gdy próbujesz oglądać netflix? Odblaski na ekranie, kiedy próbujesz dostarczyć ten pilny e-mail do szefa. 

Większość laptopów i monitorów ma teraz ekrany LCD, ale jeśli masz pecha i masz starszy model, możesz od czasu do czasu nabrać blasku. 

Aby rozwiązać ten problem, spróbuj ustawić monitor z dala od źródeł bezpośredniego światła. Możesz również przytrzymać lustro do ekranu, aby znaleźć źródło olśnienia i posortować je. 

Bifokale mogą być również prawdziwą uciążliwością podczas pracy. Ostatnią rzeczą, którą chcesz robić, gdy starasz się utrzymać doskonałą postawę, jest przechylanie głowy w górę i w dół przez cały dzień. 

Nie, w zasadzie nie należy ich wrzucać do kosza, ale zalecamy, abyś spróbował nosić kontakty lub zmiennokształtne do pracy, jeśli możesz.

5 - Zdonądź więcej akcesoriów do laptopa

Jeśli używasz laptopa do pracy w domu, to zainwestuj w klawiaturę i mysz, którą możesz używać na zewnątrz. 

Pomoże to uniknąć głodowania nad urządzeniem i rozwoju złej postawy i bólu pleców. 

Upewnij się, że masz laptopa przy biurku - nie na kolanach - a jeśli naprawdę chcesz sobie pomóc, to radzimy, abyś miał też zewnętrzny monitor. 

Wszystko to można łatwo skonfigurować za pomocą laptopa, a to oznacza, że nie utkniesz na małym ekranie i klawiaturze przez cały dzień.

6 - Nie zginaj szyi

Szyjka tekstowa mogła pojawić się dopiero w ostatniej dekadzie, ale na pewno nie chcesz się z nią spotykać, gdy pracujesz w domu.

Szyjka tekstowa została ukuta przez amerykańskiego kręgarza, który natknął się na tę dolegliwość po tym, jak zobaczył powtarzający się stres i uraz szyi i pleców spowodowany zbyt długim patrzeniem w dół na ekrany telefonów. 

Tak więc, jeśli musisz dużo używać telefonu do pracy, to dlaczego nie zainstalować softphone na komputerze lub laptopie? 

Popularne aplikacje do wysyłania wiadomości, takie jak Whatsapp i Skype, mogą być również używane na komputerach stacjonarnych.

Zainwestuj również w przyzwoity zestaw słuchawkowy do komputera, a unikniesz ryzyka urazów spowodowanych przytrzaśnięciem telefonu do ucha - a więc to jest wygrana dla obu stron!

7 - Upewnij się, że masz odpowiedni sprzęt do swojego biura domowego.

Wymyśliliśmy wszystko, co możemy zaoferować, aby pomóc Ci podjąć proste kroki w celu poprawy komfortu podczas pracy w domu. 

Ale tak samo użyteczne jak to jest, jeśli pracujesz w domu na dłuższą metę, to jest bardziej niż prawdopodobne, że będziesz potrzebował kilku podstaw biurowych, aby dobrze pracować w domu.