Post

The Back to Work Blues

Czujesz się zrzędliwy z powodu powrotu do pracy w poniedziałek? To powszechne uczucie, które jest szczególnie nasilone po wakacjach lub przerwie sezonowej, jaką mieliśmy właśnie w Boże Narodzenie i Nowy Rok. Jeśli regularnie martwisz się i czujesz się w ten sposób bardzo głęboko, to oczywiście może pojawić się bardziej zakorzeniony problem, jeśli chodzi o to, gdzie jesteś w swoim życiu zawodowym i czy jest on dla Ciebie odpowiedni. Jeśli jednak jest to tylko ogólne i bardziej ogólne poczucie niechęci i uprzedzenia, to być może poniższe pomysły mogą pomóc Ci wrócić do swojej poniedziałkowej porannej drogi!

1. Zrób coś, aby się wyłączyć i zrelaksować. Ha ha ha to znowu kąpiel! Znasz mnie i moją miłość do relaksującej kąpieli. Z całą powagą, choć jeśli boisz się wstać rano, to zrób coś miłego, aby zdjąć swój umysł z niego w niedzielę wieczorem. Czy to jest brać miłą relaksującą kąpiel i słuchać niektóre twój ulubioną muzykę, aranżować spotykać się z przyjaciółmi lub brać udział w jakiś innym rodzaju aktywność. Wykorzystaj niedzielne popołudnie lub wieczór w najbardziej odpowiedni dla Ciebie sposób, zrób coś, co sprawi Ci przyjemność.2 Przygotuj się dobrze. Jeśli masz dużo do zrobienia w najbliższy poniedziałek i czujesz się trochę przerażony, zdejmij z siebie część ciężaru z głowy, przygotowując się do tego. Proste rzeczy, takie jak opracowanie tego, co zamierzasz nosić. Upewnienie się, że Twoja ulubiona koszula jest wyprasowana i gotowa do wyjścia, może wydawać się trochę kłopotliwe, ale w końcu pomoże Ci dobrze służyć następnego ranka i pozwoli na zwycięski start. Dla mnie upewnienie się, że moja torba jest pełna wszystkiego, czego potrzebuję na następny dzień lub tydzień, zawsze pomaga mi czuć się zorganizowaną i gotową do drogi.3 Weź ją powoli. Warto pamiętać, że nawet jeśli masz dużo do zrobienia, nie musisz robić tego wszystkiego w ciągu pierwszych 10 minut, które przychodzisz do swojego biurka w poniedziałek. Więc jeśli martwisz się o swoje obciążenie pracą, daj sobie czas na zorganizowanie się. Zrób filiżankę herbaty lub cokolwiek innego, co Ci się spodoba i wprowadź się we właściwe nastawienie, zanim zajmiesz się tą listą. Podziel dzień lub tydzień na bardziej rozsądne chwile. Jeśli naprawdę lubisz pracę, poranną kawę i kilka minut na nadrobienie zaległości z kolegą, pomyśl o tym jak najdalej. Niech reszta dnia rozwija się naturalnie, nie martwiąc się o to wszystko zbytnio szczegółami.4 Zaplanuj coś miłego do zrobienia w weekend i skup się na rzeczach, na które czekasz. Jeżeli żadny above pomoc i ty naprawdę właśnie no czekasz być z powrotem w biurze wtedy dlaczego no bierze twój umysł daleko od rzeczy skupiając się na co czekasz zamiast tego. Zaplanuj coś miłego do zrobienia w następny weekend lub nawet zacznij planować swoją kolejną wielką przygodę. Cokolwiek dostaje ciebie przez dzień i pracuje najlepiej dla ciebie! Więc nie bój się poniedziałkowego porannego alarmu, zapomnij, że to nawet będzie się działo i zamiast tego ciesz się swoim niedzielnym wieczorem i zanurzaj się w coś relaksującego i przyjemnego podczas gdy przygotowujesz się do skoncentrowanego i produktywnego początku następnego dnia. Co robisz, żeby pobić plecy do pracy w bluesie? Czy rzeczywiście czekasz na to poniedziałkowe poranne wezwanie alarmowe i szansę na powrót do pracy? Cokolwiek czujesz lub cokolwiek dla ciebie pracuje, daj mi znać w poniższych komentarzach, a kiedy nadejdzie poniedziałek, będziesz miał wspaniały dzień!